I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و صبح بخیر....

بالاخره بعد از یه سال, اولین و شاید تنهاترین موزیک ویدیوی آلبوم سولوی یونگ هوا با نام Mileage , در ساعت 12 ظهر 9 ژانویه منتشر شد (ساعت 6:30 صبح به وقت ایران).

هیچ نظر و حرفی راجب موزیک ویدیو ندارم! متفاوت با هر آن چیزی که از یونگ هوا دیدید و شنیدید!

حجم:98.32MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

Mahsa.Lema
ساعت13:04---21 دی 1393
سلام
به نظر من که خیلی باحال بود خیلی دوست داشتم...
یونگی هم از بس که مشغوله به خودش نمیرسه و اینجوری خودشو داغون میکنه چقدم خوشگل میرقصید پسرم.. همیشه خوشگل میرقصه
مرسی اوپا
پاسخ:رقصیدنش که اصن یه وضعی بود! ^_^ خواهش


Nikoo
ساعت14:53---20 دی 1393
بیسیارعالی دوسش داشتم...ولی کاشکی ازسبک خودشون نمیزدبیرون...
پاسخ: ولی تنوع خوبی بود برای یونگ هوا!


پریسا
ساعت14:42---20 دی 1393
چه قدر لاغر شده
پاسخ:نه اینکه قبلا اندازه حسین رضا زاده بود, گفت یه خرده لاغر کنه :دی.......ولی بی شوخی خیلی چهره اش خسته و داغونه


sara
ساعت12:17---20 دی 1393
خیلییییی باحال بود....یونگ هوا خیلی جیگر شده بود لامصب...
ولی اهنگش خییییلیی هم خوب نبود به نظرم...باس ترجمش بیاد بینیم چی میگن
پاسخ: مخصوصا جوراب سبزش با کت و شلوار مشکیش! عالی بود :دی............ترجمه شم یا امشب یا فردا شب آماده میشه!


مریم
ساعت18:47---19 دی 1393

یعنی یونگ یه عالمه زحمت کشیده که این موزیک ویدئو رو بیرون بده؟کارگردانش ترکونده! همکاریشون بنظرم جالب نیست http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(30).gif


پاسخ: والا من ترجیح میدم تا قبل از ترجمه هیچ قضاوت قطعی نکنم!


پریسا
ساعت17:52---19 دی 1393
چرا یهو اینقدر متفاوت نمی گه قلب ما ضعیفه!!فقط دوست دارم اجرای زنده ی این آهنگ و ببینم یونگ چیکارا می کنه.منتظر ترجمه هستیم آقا هادی مرسی
پاسخ:خخخخ فک من ساعت 6:30 صبح! یه چشم باز یه چشم بسته! این رو که دیدم ....... اصن یه وضعی!!! :دی


اتنا
ساعت16:10---19 دی 1393
ممنون.خیلیی باحال بود.
خخخخ یونگ خیلی باحال بود سونگ پو هم که دیگه.....
کلا از همین لحظه عاشق سونگ پو شدم
پاسخ:خخخخ سونگ پو هم رپر باحالیه کاراش رو دیدم :)


دارتانیان
ساعت14:06---19 دی 1393
ممنون ....من که دوستش داشتم! امیدوارم موفق باشه!
پاسخ: فک کنم تو دست و پا شکسته ترجمه اش کردی, هان؟ ولی در کل هر چیزی که باشه, بد یا خوب کار یونگ هواست و محبوبه!


کیارا
ساعت13:34---19 دی 1393


اااااااااااااا جان من تو رو خدا یکی به من بگه این یونگ هوای خودمون بووووود؟؟؟

منکه سکته رو زدم این همه تغییر اونم یهویی!!! فک کنم تازگیا یونگ هوا خیلی خیلی تحت تاثیر برونو مارسه
چه قری میدادااا کلا استعدادش تو دنس هم خوبه این بشر
پاسخ:والا خودمم یه لحظه شک کردم! اما خودشه مطمئن باش! خخخخ رقصم که عالیه! مخصوصا اون تیکه هایی که تو پشت صحنه شم هست


آرامیس
ساعت12:49---19 دی 1393
اصن یه وضی!
پاسخ: ^_^


پوران
ساعت11:02---19 دی 1393
هادی این یونگ هوا بود؟ یا من هنوز خوابم؟
پاسخ:نه خودش بود :دی خوب نیستی!!! ناراحت نیاش منم هنوز تو هنگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 19 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com